بُن چه، بهترین راه برای معرفی کسب و کارتان

Error while rendering plugin : Discount_CategoryFlatViewer
چگونه فروشمون رو تا شب عید بیشتر کنیم؟
شنبه 27 بهمن 1397 مدیر بُن چه 98 0

چگونه فروشمون رو تا شب عید بیشتر کنیم؟

از گذشته تا امروز، یکی از دغدغه های اصلی صاحبان مشاغل، اعم از مغازه داران یا صاحبان فروشگاه ها، جذب مشتری برای فروش بیشتر بوده است که البته این موضوع در شب عید اهمیت بیشتری پیدا می کند.

از گذشته تا امروز، یکی از دغدغه های اصلی صاحبان مشاغل، اعم از مغازه داران یا صاحبان فروشگاه ها، جذب مشتری برای فروش بیشتر بوده است؛ که البته این موضوع در شب عید اهمیت بیشتری پیدا می کند. چرا که با راه افتادن فروشگاه های اینترنتی علاوه بر فروشگاه های فیزیکی بازار رقابت بین فروشندگان محصولات به اوج خود رسیده و در این شرایط کسانی می توانند فروش بیشتری داشته باشند، که طبق بازار کار امروزی پیش رفته و در واقع از روش های فروش امروز عقب نیفتاده باشند.

در اینجا قصد داریم راهکاری اساسی و جامع را به جهت فروش بیشتر کالاهای صاحبان مشاغل ارائه دهیم.

 فروش بیشتر با تخفیفات هیجانی

زمانی که شخصی تصمیم به راه اندازی کسب و کاری می گیرد، دچار چالش های مختلفی می شود؛ اینکه چه نوع مغازه ای با چه متراژی و در چه محیطی تهیه کند که در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد و یا اینکه با طراحی یک ویترین چشم نواز و زیبا مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب کند.

اما اگر آن مغازه در محیط کم جمعیتی باشد چه؟ یا اگر افراد آن محیط نیاز کمتری به کالای ما داشته باشند چه؟ با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی این مشکلات تا حدود زیادی برطرف شده است، اما باز هم فروش کالاها، چه در فروشگاه های فیزیکی و یا اینترنتی نیاز به راهکارهای اساسی دارد.

راه حل چیست؟

اغلب مردم جامعه تمایل به تهیه کالاهای مورد نیاز روزمره خود با حداقل قیمت دارند؛ چرا که با صرفه جویی در هزینه های روزانه شان قادر خواهند بود ملزومات بیشتری را در طول روز برای خود و خانواده تهیه کنند؛ بنابراین فروشندگان آن کالاهای اساسی می توانند با در نظر گرفتن درصد های تخفیف مقرون بصرفه، گوی سبقت را در فروش، از دیگر رقبای خود بربایند؛ که با این ترفندِ فروش مردم می توانند، کالاهای مورد نیاز بیشتری را تهیه کنند و صاحبان کالاها نیز می توانند، هم فروش آن کالا را بالا ببرند و هم دیگر کالاهای خود را در کنار آن بفروش برسانند.

یک مثال کاربردی

فرض کنید که شما صاحب یک فروشگاه فرش می باشید که برای 10 طرح از فرش های خود در ابعاد متفاوت، تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته اید؛ افرادی برای تهیه یکی از 10 طرح به شما مراجعه می کنند و علاوه بر تهیه فرش به عنوان مثال تابلو فرشی که متناسب با طرح فرش انتخابیشان می باشد را نیز از شما تهیه می کنند.

راهکار اساسی چیست؟

با این روش، درصد فروش کالا ها افزایش می یابد، اما برای افزایش تعداد مشتریان و البته فروش بیشتر نیاز به ایجاد شرایطی برای گسترش هر چه بیشتر این امر است. یک راهکار مناسب و کاربردی بهره گیری از سایتی است که بتوانید کالاهایتان را به همراه درصدهای تخفیف برای فروش بگذارید که با اینکار درواقع عملیات فروش و تبلیغ برای کالاهایتان را برون سپاری کرده و علاوه بر سودآوری بیشتر، در هزینه تبلیغات و فروش صرفه جویی کنید.

بُن چه، راهکاری است اساسی برای تحقق این مهم؛ بدین صورت که با ثبت نام در سایت بُن چه و ثبت کالاهایتان، می توانید بدون پرداخت کوچکترین هزینه و با کمترین زحمت برای فروش، هم کالاهای خود را در سطح گسترده اینترنت به فروش برسانید و هم حوزه مشتریان خود را گسترش دهید.

پس اگر صاحب کسب و کاری هستید، برای ارائه آن کالاها و یا خدمات در سطح گسترده به عموم و یا قشر خاصی از مردم، از طریق می خواهم فروشنده باشم با بُن چه تماس بگیرید.

برای سوالات بیشتر از طرق زیر با ما تماس بگیرید:

سیستم پشتیبانی بُن چه

فرم تماس با ما

 

 

کسب و کار
Error while rendering plugin : Discount_TopCategoriesViewer

دسته بندی پست ها